Customer Care

B1 i wyżej

Informacje o kursie

Popraw swoje umiejętności efektywnego i życzliwego komunikowania się z klientami zagraniczmnymi!

  • Naucz się słów i zwrotów używanych podczas efektywnej komunikacji
  • Popraw precyzję swoich komunikatów
  • Poznaj sposoby radzenia sobie w trudniejszych sytuacjach komunikacyjnych

Warsztat obejmuje następujące elementy

  • Analizę sytuacji trudnych komunikacyjnie
  • Nawiązywanie kontaktów
  • Przećwiczenie rozumienia różnych akcentów
  • Przećwiczenie sytuacji związanej z reklamacjami
  • Przećwiczenie precyzji wypowiedzi związanej z datami, liczbami, adresami etc

Cena

Podana cena dotyczy jednej osoby i obowiązuje przy zamówieniu podanej liczby miejsc na dowolny kurs z naszej oferty.

499 PLN
1 – 5 osób

399 PLN
6 – 15 osób

299 PLN
16 lub więcej osób

Powrót do listy kursów

Zapisz się online: